Supporttekniker

Vi söker IT-tekniker till vår support i Stockholm och Göteborg

Att arbeta på Zetup

Vi strävar efter att alltid vara bättre än vår senaste framgång. Vi brinner för att snabbt analysera våra kunders situation, förstå problemen och ta fram konkreta förslag på förbättringar. Vi effektiviserar våra kunders IT-miljö och därigenom hela deras verksamhet.

Arbetsuppgifter

I vår tekniska support får du direkt göra skillnad för våra kunder. Det innebär ett stort ansvar och nya utmaningar varje dag. Det ger dig också chansen att utvecklas och du väljer själv hur långt du vill nå. Till din hjälp har du alltid resten av teamet på Zetup.

Som supporttekniker kommer du att ha en viktig roll för våra leveranser mot våra kunder. Du kommer att vara vårt ansikte utåt och skall via telefon, fjärrstyrning eller på plats bistå kunderna med felavhjälpning, installationer eller ge tekniska råd. Det är viktigt att du gillar kontakten med andra människor. Det är också viktigt att du som person är driven och tar ett eget ansvar för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter.

Kvalifikationer

För att arbeta och trivas hos oss tror vi att du:

  • Har ett stort intresse inom IT.
  • Har kunskap inom Windows och/eller Linux
  • Är serviceinriktad, gillar kundkontakt och att hjälpa våra kunder
  • Känner ett stort driv och är ansvarstagande
  • Vill utvecklas och lära dig nya saker
  • Förstår fördelarna med att arbeta i team
  • Vill vara med och bidra till Zetups positiva arbetsklimat
Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse
Ort Stockholm eller Göteborg
Sista ansökningsdag 2017-08-25

Har du en förmåga att snabbt analysera och förstå hur man med hjälp av teknik kan effektivisera kundernas verksamhet? Tror du dessutom att du kan göra jobbet bättre än andra?
Ansök här